A parte de lo anterior, me gustaría comentaros que, tanto a Romero como
a mí, nos gustaría que los visitantes de este blog, aunque lo hagan por primera y única vez, dejen un comentario en cualquiera de las entradas. Así conseguiremos hacernos una idea aproximada del público que tiene este blog, algo importante para motivarnos a seguir con él, ya que a veces nos da la impresión de que no nos ve nadie y eso nos desanima para continuar contándoos nuestra aventuras y desventuras en este mundo de la Pesca Submarina. A los que nos veis, muchas gracias. Esperamos que llegue el buen tiempo para salir a pescar y comentaros "la jugada".

4 comentarios:
Al final tuvimos un momentito para verlo.solo deciros que nos parece muy interesante,sobre todo a el,seguir trabajando que este es un deporte minoritaro y gracias a gente como vosotros se da a conocer y los q lo conocen siempre aprende. Enhorabuena y no os desanimeis.gus y cris fisio
seguide así esta moi ben o blog. por certo se vedes por ahinoutros blogs podedes poñer un contador de visitas e un mapa mundi onde os indican de onde entra a xente.
Gracias Iván. Estamos pendientes de actualiza-lo blog e se podemos incorporaremoslles esas melloras.
O primeiro de todo; de desanimarse nada de nada. Hoxe entrei no voso blog en busca de información sobre a normativa vixente en canto á nosa afición e de todo-los sitios que visitei quédome con este. O bon aficcionado non só se preocupa das técnicas, dos resultados e das anecdotas das saídas, senón que tamén se involucra na difusión e na defensa dos dereitos e obrigas de todo o colectivo que estamos no mundillo.
Eu pola miña parte son novato nesto do blog, pero xa incorporei a vosa dirección na lista dos meus blogs, para estar ó día das vosas publicacións.
Practico pesca de río, no mar desde costa e ultimamente dende embarcación. O submarinismo nunca o probei, ainda que debe ser apaixoante non me vexo capacitado para iniciarme nesta especialidade.
Sin máis volvo ó tema, seguide así que é de agradecer encontrar xente involucrada.
Publicar un comentario